Labels

Amb la tecnologia de Blogger.

dijous, 7 d’octubre del 2010

SORTIDA A LLINARS!

Que tal, com  ha anat la sortida? Esteu molt cansats/cansades després de ballar tant?... la veritat és que ha estat molt bé. Els balls superdivertits
Quins menjars tan apetitosos ha fet les mares i els pares!.... entrepans, macarrons, llom, amanides de pasta  mmmm, quina gana a l'hora de dinar, després de fer els balls, hi havia una gana....
I per acabar el partidet de futbol, els jocs infantils i la reconstrucció de la cabana.
A l'autocar ja n'hi havia més d'un i d'una que venien cansats i amb ganes de dormir. Altres encara continuaven la gresca i han cantat durant tot el camí.
JA EN PODEU VEURE LES FOTOGRAFIES!!!!!!!!!!!!!!!

4 comentaris:

  1. Nosaltres, els de sisé, ja sabiem mes o menys com anava tot aixo de la sortida.De totes maneres, va ser una sortida molt divertida i, la veritat es que m'agradaria poder anar-hi un altre vegada, encara de que no m'agradi ballar, pero almenys per passar m'ho be amb els meus amics jugant.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. M' ho he passat molt bé amb els meus amics iels balls van ser molt divertits.

    ResponElimina
  4. Igual que l'Ana m'agradat molt i m'ho he passat molt bé a l'excursió!! SGP Sergi Gallardo Prado

    ResponElimina

CALENDARI - AGENDA

 

Blogger news

santoral