Labels

Amb la tecnologia de Blogger.

Curs 2017-18

Curs 2017-18

dimarts, 10 de març de 2015

Visita al Monestir de Sant Cugat

Aquí  teniu el recull de fotografies de la sortida que hem fet avui al Monestir de Sant Cugat.


La visita a sant Cugat va començar amb un bon esmorzar abans de posar-nos a treballar.

La primera cosa que vam fer va ser coneixer a la nostra monitora que es deia Cristina.

Ens va explicar la història de Sant Cugat.

L'esglèsia actual està construida en el lloc on va morir sant Cugat.

A dins l'esglesia en vam veure com hi havia arcs romanics i arcs gòtics



12 comentaris:

  1. Respostes
    1. Si i tant que tots esteu molt “guapos” ;)

      Elimina
  2. M'ho vaig passar molt bé ho tornaria anar

    ResponElimina
  3. VA SER MOLT DIVERTIT!!!!! però sobretot tots esteu molt "guapos"

    ResponElimina
  4. ^-^ =) M’agradaria tornar-hi . Va ser tan divertit i interessant , que seria mol divertit tornar-hi!!! ;) :)

    ResponElimina
  5. Tens raó Anna jaja em va fe molta ilució, tornar-hi anar amb una bona compañía com vusaltres jajaja!!!!!!!!!! :p

    ResponElimina
  6. VA SERMOLT DINERTIT ANAR-HI AMBTU DE PARELLA LAURA !!!!!!!!!!!!!!!!!
    JJAJAJJAJAJAJ =)

    ResponElimina
  7. Jordi em va agradar molt la sortida . Moltes gracies !!!!!!!! ^-^ ;)

    ResponElimina
  8. VA SER DIVERTIT!!!!!!!! M'HO VAIG PASAR GENIAL NOIS I NOIES.

    ResponElimina
  9. Va ser molt interessant veure els vitralls les rossases i tot el monestir en general! Va ser un dia molt divertit!! ;)

    ResponElimina
  10. mare meva som un bon grup de nois i noies som uns craks :)

    ResponElimina

SOM UN EQUIP!

CALENDARI - AGENDA

 

Blogger news

santoral