Labels

Amb la tecnologia de Blogger.

diumenge, 27 de maig del 2018

COLÒNIES 2018 - CLAR DEL BOSC

Per segon any consecutiu els alumnes de cicle mitjà i cicle superior hem compartit l'estada de colònies; aquest any hem estat a la casa El Clar del Bosc, a Banyoles.

Han estat uns dies de convivències entre alumnes i professors. Diverses són les activitats que hem realitzat durant aquests tres dies.

Per començar vam anar a visitar el bosc de les Estunes, on ja ens esperaven els nostres monitorsi  on vam poder visitar i caminar per entre les baumes i les esquerdes de travertí; els roures i les alzines i la llegenda de les Goges, que el tenien com a lloc de la seva preferre`ncia i hi feien festes o bé filaven tota la nit.

Tenien els seus palaus entre les esquerdes de les roques i ningú no les havia pogut veure mai. Dien que en nits serenes algú encara sent els seus cants, ide lluny, es pot veure la resplandor de les seves festes.

Un cop vam arribar a la casa el Clar del Bosc, ja vam prendre possessió de les habitacins i després de dinar ja vam començar a fer les activitats. Com que va ploure durant una estona, vam fer primer una activiat en la que vam aprendre a fer nusos. Després, quan va deixar de ploure, vam fer altres activiats com el bosc vertical i itinerari de natura. Una bona dutxa i després a sopar, per acabar el dia fent un joc de nit.

El dia següent es va despertar amb un bon sol i una bona temperatura, cosa que ens va permetre fer totes les activiatats: cursa d'orientació amb brúixola, tir amb arc i per la tarda més activiats agafant herbes per després fer infusions.

Gif d'imatges

Arribada la nit i aprofitant el bon temps vam fer una estona de ball a l'aire lliure.

I va arribar l'últim dia, fer motxilles, procurant no deixar-nos res. És curiós ara sembla que la maleta s'ha fet petita, però amb una mica d'esforç hi cap tot novament!

Les últimes activiats per acabar de fer la rotació i així tots les hem fet totes.

Han estat uns dies molt bonics que ens han omplert a tots de molta alegria en un ambient de convivència i de conviure en la natura.

Aquí us deixem un recull de fotografies